Залежно від умов і потреб вибираємо найбільш пригожий спосіб переправи.
Через глибоку, а не надто широку річку, коли над її берегом ростуть дерева, легко переправитись, зрубуючи надбережне дерево так, щоб воно упало впоперек річки. Обрубуючи гілки, влаштовуючи поруччя (з де рева або линви), додаючи в потребі ще один зрубаний стовбур, творимо кладку способом давніх піонерів чи лісовиків.
Таку кладку, одначе, можемо прокласти тільки там, це дозволено рубати дерева.
Коли можемо користуватися довгою драбиною, тоді кладемо її у пригожому місці впоперек ріки так, щоб щаблі стояли прямовисно і творили основу для кладки.
При драбині ставимо жердки, що сягають дна річки, а до них прив’язуємо линви як поруччя. На трикутних опорах, прив’язаних до драбини і жердок, кладемо “поміст” із пригожого матеріялу. Якщо є дві драбини, кладка вийде зручніша і міцніша.
Цікавого способу переправи через глибокі канали вживають голландські скавти. Вони користуються при тому “ножицями”, як для ставлення щогли. їх ставлять на середині річки чи каналу, міцно прив’язують сідало і дві довгі линви. “Ножиці” нахиляють в один бік, юнак сідає на поперечку і тримається за жердку обома руками. Тепер з протилежного берега інші натягають линву, і юнак немов “перескакує” на другий бік. Друга линва забезпечує його від удару об землю на другому боці переправи.
Місток з “козлів” будуємо, коли річка неглибока, а зате ширша і має рівне, тверде дно.
“Козли” можемо легко зробити з пластових палиць або, в разі потреби, з довших і грубших жердок, які зв’язуємо линвами, вживаючи правильних пластових вузлів.
Такі “козли” ставимо у відступах, на які дозволяє нам довжина і якість матеріялу, що його вживаємо на
поміст, звичайно не більше ніж 3-5 кроків. До них прив’язуємо перекутні жердки для скріплення стабільности (стійкосте) цілого містка. Прив’язуючи до “ніг” козла додаткові жердки, можемо забезпечити місток одним або й двома линвовими поруччями.
Над неширокими річками зі стрімкими спадистими берегами “козли” можна ставити в похилій позиції і робити містки у формі дахових в’язань.